/*TEMPLATE STYLES*/ /*header*/html[dir="rtl"] a.wishlist-toggle{left:80px;right: auto;}html[dir="rtl"] #header ul.menu li{text-align:right;}html[dir="rtl"] #header ul.menu li a.sub .tab{margin:0 15px 0 0;}

A noiva de Manuel Abalo, que camiñaba uns metros por diante del no momento en que foi arroiado, comentoulles inmediatamente aos seus amigos que sospeitaba de que o autor do atropelo puidese ser ou ben Castiñeiro ou ben algún dos membros da súa cuadrilla. Aquela constatación foi algo máis que un pálpito, xa que a moza coñecía e trataba desde facía tempo tanto ao propio condutor como á súa cuadrilla. O automóbil que pilotaba, un Audi A4 cuxa titularidade corresponde a unha tía do acusado, tampouco lle era estraño.

De feito, unha das primeiras hipóteses que manexou a Policía Local á hora de investigar o suceso centrábase na posibilidade dalgún tipo de vinganza contra Abalo. Esta liña foi, con todo, descartada rapidamente. Primeiro, porque a velocidade á que circulaba o Audi e a circunstancias que rodearon ao atropelo fan practicamente imposible que o piloto puidese identificar á vítima e dirixir premeditadamente o vehículo contra el. Segundo, porque o impacto non se produciu de forma frontal, como sería de esperar nunha manobra intencionada, senón lateral. O golpe que ao cabo causou a morte a Manuel Abalo propinoullo, na cabeza, a parte dereita do automóbil.

O coche deixouse polo camiño non só o espello retrovisor dereito, senón tamén a carcasa que acompaña a este tipo de aparellos. Trátase dun elemento numerado, o que a súa recuperación permitiu identificar o turismo sen problemas.

80 ou 90 quilómetros por hora

Outra das cuestións que se expoñen é a velocidade á que circulaba o Audi A4 pola avenida da Mariña. Aínda que as testemuñas do ocorrido sinalaron que facilmente podería superar os 120 quilómetros por hora, o informe da Policía Local inclínase por uns 80 ou 90 quilómetros por hora.
http://www.lavozdegalicia.es/arousa/2008/05/16/0003_6821947.htm?idioma=galego
 
Top